Home / Actueel / Nieuws

Agenda (Algemene Ledenvergadering (ALV) 30 november 2022

Geplaatst op 16-11-2022  -  Categorie: Verenigingsnieuws  -  Auteur: JoĆ«lle van Baren

stemmen-alv-ngfg-30nov22-kopieren

Zoals in de voorgaande nieuwsbrief is aangekondigd vindt op 30 november a.s. een ingelaste Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats waarvoor wij jou van harte uitnodigen.

Inhoud ALV

Deze beperkte ALV (14:00 tot 15:00 uur) is vooral gewijd aan het voorstellen van 4 aspirant bestuursleden en een aansluitende ledenstemming voor (mogelijke) benoeming van de aspirant bestuursleden. Tevens is aandacht voor een drietal ingezonden voorstellen van NGFG lid Clemens Geenen. Ook over deze voorstellen wordt gestemd.

Kennisevent

Na afloop van de ALV is een kennisevent georganiseerd (aanvang 15:15 uur) met het thema De positie van de FG in de organisatie. Wat als jouw advisering of toezicht tot conflicten leidt? In de voorgaande ALV is ter sprake gekomen dat voor dit thema onder de leden veel belangstelling is. Heb jij je al aangemeld?

Netwerkborrel

We sluiten de dag af met een informele netwerkborrel (18:00 uur). Een mooie gelegenheid om nog even na te praten over de events van deze dag.

Let op: vooraf aanmelden voor de activiteiten is noodzakelijk

Je kunt aan alle drie de activiteiten deelnemen, maar natuurlijk ook aan één of twee. Waar je ook voor kiest, het is belangrijk je aan te melden voor de activiteiten waaraan je deel wilt nemen. De deelnemerslijst vind je hier.

Vergeet niet de QR-code mee te nemen, die je bij bevestiging van jouw inschrijving via e-mail ontvangt. We scannen je QR-code bij binnenkomst. Jouw persoonsgegevens worden verwerkt volgens het privacy statement van het NGFG.

Locatie

We ontvangen jou graag in de centrale hal op de 2e verdieping van Jaarbeurs Meetup, Beatrixgebouw, Jaarbeursplein 6, 3521 AL Utrecht. Vergeet niet om je even bij ons aan te melden en de QR-code op jouw bevestigingsmail, en indien je met de auto komt ook jouw parkeerkaart (voor gratis uitrijden), door ons te laten scannen.

Bereikbaarheid en parkeren

Op de website van de Jaarbeurs vind je alle praktische informatie. Onderstaand vast even wat reisinformatie op een rijtje.

• Openbaar vervoer
    Jaarbeurs Meetup is perfect bereikbaar met het openbaar vervoer. De locaties liggen pal naast station Utrecht Centraal en er stoppen doorlopend bussen en trams bij halte Jaarbeursplein.

Kom je met de trein? Dan volg je vanaf station Utrecht Centraal de borden ‘Jaarbeursplein’. Binnen enkele minuten sta je in het Beatrixgebouw.

Kom je met de bus? Dan neem je een bus die stopt bij de bushalte CS Jaarbeurszijde. Vanaf station Utrecht Centraal volg je de borden ‘Jaarbeursplein’. Met een paar minuten sta je in het Beatrixgebouw.

Kom je met de tram? Dan neem je een tram die stopt bij de tramhalte CS Jaarbeursplein. Vanaf deze halte is het slechts een paar minuten lopen naar het Beatrixgebouw.

• Met de auto
    Om Jaarbeurs Meetup gemakkelijk te kunnen vinden, klik je hier voor een routebeschrijving. Je kunt je auto het beste parkeren op P1 of P3; deze parkeerterreinen liggen het dichtst bij Jaarbeurs Meetup, zie ook de plattegrond. P2 en P4 zijn ook een optie, maar iets verder lopen. Gebruik echter NIET de parkeergarage direct onder het Beatrixgebouw; deze is van de gemeente en het is bij gebruik van deze garage niet mogelijk om jou van gratis uitrijden te voorzien.

Annulering

Als je onverhoopt verhinderd bent, verzoek ik je vriendelijk om dit uiterlijk zondag 27 november 2022 door te geven via tnemeganamtcejorp.[antispam].@ngfg.nl. Als je jezelf op woensdag 30 november afmeldt of helemaal niet afmeldt, ben je helaas € 35,- administratiekosten verschuldigd!

We zien er naar uit om jullie de 30e te zien.

Tot dan,

Jan, Juliëtte & Aramis (Bestuur NGFG)
Dick, Joris, Karen en Peter (Aspirant bestuursleden)